سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به فراوانی آموختن نیست، بلکه نوری است که در دل آنکه خدا هدایتش را بخواهد، می تابد . پس هرگاه در پی دانش بودی، ابتدا جوهره بندگی را در جانت بجوی و با به کار بستن دانش آن را به دست آور و فهم را از خدا بطلب تا به تو بفهماند . [امام صادق علیه السلام]

علوم روز یعنی جدید ترین های دنیا!!!

در حالی‌ که خریداران iPhone در شمال آمریکا سعید دارند تا گوشی های خود را با شبکه هایی‌ غیر از AT&T استفاده کنند، خبری مبنی‌ بر شکسته شدن سفت افزار (Firmware) نگارش 1.1.2 قبل از ارائه نهایی‌ منتشر شد.
خریداران آلمانی‌ این گوشی‌ این امکان را خواهند داشت تا با پرداخت هزینه 1500 دلار (699 یورو) از iPhone بدون قفل بهره مند شوند. این خبر در حالی‌ اعلام شد که کشاکش میان ارائه کنندگان خدمات تلفن در آلمان از مدتی‌ پیش بالا گرفت. Deutsche Telekom که عنوان ارائه کننده خدمات T-Mobile در آلمان است قراردادی در ماه سپتامبر مبنی‌ بر ارائه iPhone در این کشور امضا کرد که پس از آن با شکایت کمپانی‌ Vodafone مواجه شد. قابل ذکر است که قوانین مربوط به شرکت های ارائه کننده خدمات ارتباطی‌ آلمان همانند فرانسه به این صورت است که یک دستگاه موبایل نمی‌ بایست به صورت انحصاری در اختیار یک شرکت و یا یک طرح خاص باشد.
بر این اساس طبق حکم دادگاه، Deutsche Telekom می‌ بایست iPhone را با شرایط بدون قفل نیز ارائه کند که این اقدام می‌ تواند با افزایش قیمت همراه باشد. همانگونه که پیش بینی‌ می‌ شود، در مدل های بدون قفل سرویس هایی‌ مانند ایمیل صوتی‌ مجازی و سرویس گفتگوی متنی‌ ارائه نخواهند شد.


محمد علی ::: چهارشنبه 86/9/7::: ساعت 12:39 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :17369
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<