سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که پوشش شرم گزیند کس عیب او نبیند . [نهج البلاغه]

علوم روز یعنی جدید ترین های دنیا!!!

دومین "ابر رایانه" کشور توسط گروه فیزیک دانشکده علوم دانشگاه اصفهان ساخته شد و مورد بهره برداری قرار گرفت. این ابر رایانه که G0 نام دارد، یک کلاستر محاسباتی با ? 60?گره محاسباتی است و قدرت پردازش آن ? 300) 300Gf?گیگا فلاپس) می ‌باشد.
معاون اداری مالی دانشگاه اصفهان، در مراسمی که عصر چهارشنبه برای بهره برداری از این ابر رایانه برگزارشد، گفت: " دانشمندان فیزیک کشور در سالهای اخیر برای دستیابی به هدف سند چشم انداز و تبدیل شدن به قدرت اول علمی منطقه، به موفقیتهای بزرگی در زمینه علوم هسته ‌ای و نانو دست یافته ‌اند که در تاریخ کشور بی ‌نظیر می‌ باشد ". دکتر حسین هرسیچ افزود: " جهت‌ گیری پژوهش های دانشگاهی باید به سمت رفع نیازهای جامعه باشد و تنها با هدف ارائه در نشریات علمی صورت نگیرد ".
وی اضافه کرد: " باید از نگرش‌ های جزیره ‌ای و منفعت طلبی‌ های شخصی پرهیز کرد و از منابع موجود برای توسعه کشور استفاده بهینه صورت گیرد و دانشگاه می تواند در این زمینه نقش تعیین‌ کننده ای داشته باشد ".
دکتر سیدمجتبی مستجاب‌الدعواتی استاد گروه فیزیک دانشگاه اصفهان و مجری طرح ابر رایانهG0 گفت: " درصورت طراحی و ساخت این رایانه درسال ?2002? تا ? 2003?در رده ? 500 ?ابر رایانه جهان قرار می‌ گرفت و اکنون ما چهار سال از قوی‌ ترین رایانه ‌های جهان عقب هستیم ".
یکی از اعضای تیم طراحی ابر رایانه G0 نیز درگفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: " این‌ رایانه پس از ابر رایانه ‌ای که دانشگاه امیرکبیر برای سازمان هواشناسی کشور طراحی و ساخته ، دومین ابر رایانه کشور است ". قربان محمد توکلی افزود: " از ? 100?ابر رایانه جهان هیچیک در منطقه خاورمیانه وجود ندارد وبخش اعظم این رایانه ‌ها در اروپا و آمریکا می ‌باشند ". وی، قیمت تمام شده ابر رایانه G0 را ? 300?هزار دلار اعلام کرد و گفت: " خرید ابر رایانه‌ای با توان G0 از کشورهای صاحب این فناوری دو میلیون دلار هزینه در بردارد. این ابر رایانه با سیستم عامل" گنولینوکس" کار می‌کند و توان انجام ? 4/4?میلیون عمل را در ثانیه دارد ".
در ادامه این مراسم باحضور مسوولان،اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه اصفهان این ابر رایانه به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.




محمد علی ::: چهارشنبه 86/9/7::: ساعت 12:35 عصر

به نام خدا امروز میخوام براتون یه مطلب در باره این که چگونه کتاب بخوانیم را بزارم

1- در مرحله اول کل خوانی کنیم !!!!

یعنی این که برای خواندن یک کتاب ابتدا یک شمای کلی از متن را در ذهن خود به وجود بیاورید

2- ابتدا از فهرست شروع کنید!!!!

3- محلی را که میخواهید بخوانید را تنها ورق بزنید و تیتر آنها را بخوانید !!!

این کار باعث میشود تا بین مطالب شما انسجام به وجود بیاید !!!

به عنوان و تیتر توجه کنید !!

زیرا باعث میشود که در هنگام یاد آوری سرنخ های بیشتری در ذهن شما به وجود بیاید

4 - یاد گیری وقتی معنا دارد که بین مطالب جدید و قدیم ارتباط برقرار شود !!!!
استراحت را هرگز فراموش نکنید !!!

زیرا باعث منسجم تر شدن مطالب و جمع بندی آنها میگردد!!!!!!

بعد از هر 1 ساعت مطالعه 10 دقیقه استراحت کنید !!!

اساس همه امور باور های انسان است پس به خود و توانایی های خود ایمان داشته باشید !!

موفق و پیروز باشید !!

درج نظر یادتان نرود !!

من الله توفیق!!




محمد علی ::: یکشنبه 86/9/4::: ساعت 6:42 عصر

1 - دیسک هسامسونگ SSD های سریع خود را با رابط SATA II ارائه می‌ کند

دیسک های جامد SSD پس از معرفی‌ خود به سرعت در انواع مختلف در دستگاه های قابل حمل استفاده شدند. کمپانی‌ هایی‌ مانند Alienware و Dell لپ تاپ های خود را با بهره گیری از آنها ارائه کردند و کاربران نیز علاوه بر آن می‌ توانستند آنها را به صورت آنلاین سفارش داده تا بر روی سیستم خریداری شده ارائه شوند.
سامسونگ برای اولین بار درایو 32 گیگابایتی‌ در مارس 2006 و پس از آن درایو 64 گیگابایتی‌ در ماه ژوئن 2007 را ارائه کرد و امروز برای بار سوم سامسونگ SSD جدیدی را ارائه کرد. نسل جدید SSD با ظرفیت 64 گیگابایت از چیپ 50 نانومتری سطح اول سلولی‌ برخوردار است که از فرم 1.8 و 2.5 اینچ برخوردار است. این درایو همچنین از رابط SATA II به جهت افزایش سرعت و کارایی‌ بهره می گیرد.
چیپ سریعتر و رابط SATA II در این درایو ، سرعت دائم نوشتن را به 100 مگابیت در ثانیه و سرعت دائم خواندن را به 120 مگابایت در ثانیه می‌ رساند که در مقایسه با مدل 64 گیگابیت که از سرعت نوشتن 45 مگابایت و خواندن 65 مگابایت برخوردار است به صورت چشمگیری متفاوت است.
قابل ذکر است که این درایو در اوایل سال 2008 به بازار عرضه خواهد شد.

2- مایکروسافت : 88 میلیون نسخه از ویندوز ویستا صادر شده است

مایکروسافت اعلام کرد که تاکنون میلیون کپی از سیستم عامل ویندوز ویستا را صادر کرده است.
به نظر میرسد که با وجود نارضایتی مصرف کنندگان و بی اعتنایی شرکتها، میزان فروش ویندوز ویستا به رشد خود ادامه می دهد.
مایکروسافت در ماه ژانویه از رقم میلیونی صادرات ویستا خبر داده و پیش از این اعلام کرده بود که بیست میلیون کپی از ویستا را در ماه نخست آغاز فروش آن و 40 میلیون کپی از ویستا را در صد روز اول آغاز فروش آن صادر کرده است.
مایکروسافت در گزارش عملکرد سه ماهه سوم این شرکت از افزایش درصدی سود و افزایش درصدی درآمد خود خبر داد که بخشی از آن مرهون تقاضای بالا برای ویندوز ویستا و آفیس بوده است.
بر اساس این گزارش درآمد مایکروسافت در مدت سه ماه تا پایان ماه سپتامبر به .13 میلیارد دلار رسید و این شرکت اعلام کرد که فروش ویستا از زمان انتشار این سیستم عامل در ماه ژانویه افزایش یافته و تقاضا برای ویستا به رشد دو رقمی خود ادامه می دهد.
آمار میلیونی نیز دربرگیرنده ویستاهای نصب شده در کامپیوترهای شخصی خریداری شده از سوی مصرف کنندگان و شرکتهای کوچک و همچنین بستههای به فروش رفتهاین نرمافزار در فروشگاه ها یا اینترنت است.




محمد علی ::: دوشنبه 86/8/28::: ساعت 4:29 عصر


فعلا این بازی را دانلود کنید تا مطالب من آماده بشده

http://www.4shared.com/file/7391454/a064ee93/need_for_speed_most_wantedwwwchizmizblogfacom.html

 




محمد علی ::: دوشنبه 86/8/28::: ساعت 4:12 عصر

<      1   2   3   4      >
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :17377
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<